Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche
Nu ik nuchter ben en geconfronteerd word met de realiteit dringt het pas echt door.
Ik moet 10 km om rijden om impulsen te vermijden. En zelfs dan ben ik dikwijls in de minderheid. De manier waarop ze zich gedragen, hun plaats innemen, opstappen, getuigt van weinig respect.
Het is de waanzin voorbij zeg ik U.
Zo waren er bij ons 3 Syriërs die met hetzelfde pamfletje rondingen, na de tweede keer gaf ik geen euro en die keek mij echt de grond in.
Tegelijk kom je veel moslimjongeren tegen die militante kledij dragen... En veel radicalisten die op hun uitkering leven en NOOIT op controle moesten.
Al mijn maten en ik moesten op controle en wij hebben de keuze werken of geschorst worden. Problemen met de HVW door bureaucratie etc.... Dingen waar we recht op hadden achterhouden en noem maar op!
Onze scholen zijn niet meer te herkennen....
Zelfs Parijs moet je niet meer bezoeken, heel onaantrekkelijk geworden.
Berlijn van hetzelfde. In Rome moet je je vermommen als Italiaan want als toerist komen allochtonen zich als gids opdringen en noem maar op.
Heel ons continent is onaantrekkelijk geworden door de multicul, niets van onze cultuur is nog aangenaam omdat de multicul het overschaduwd.
|
Eerst even zeggen dat er een foutje stond in mijn post. Ik had ergens "autochtonen" ipv "allochtonen" getypt. De 504 geiten beletten dat ik het tijdig kon verbeteren en intussen hebt u het gequote. Dit dus ter verduidelijking.
Verder, nogmaals geef ik u gelijk.
En inderdaad, alle grote steden lijden aan dezelfde kwaal. Ze verliezen hun eigen karakter door de instroom van de allochtonen die enkel hun eigen cultuur belangrijk vinden en met de cultuur van hun immigratieland niet de minste rekening houden