Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek
In feite zou er VEEL ZWAARDER moeten getild worden aan heel dat fenomeen Moslims in "onze" maatschappij let wel op ONZE leefwijze en ONZE maatschappij .... heel die heisa is onderschat , gekeken Canvas De Afspraak ? gisteravond? het was weeral bingo ! in de kaart van de ramadan .... ongelooflijk , hoe ze hun eigen Westerse levenswijze verwerpen en verachten ....die media sletten ,sorry voor mijn grof zijn .... ze beseffen de grond niet meer onder hun eigen voeten... Ik zou eens willen vragen aan Bart of hij van plan is zicht zelf te bekeren tot de Islam binnenkort ? of wat zijn bedoelingen zijn in feite ? wat een bende sukkelaars..... totaal geen ruggengraat of is het slechte wil of is het geen besef ?
|
Och ja, begin deze week mocht er bij Van Gils ook een juffrouwke komen vertellen hoe leuk die ramadan wel is.
Los daar van zagen die twee er perfect geïntegreerd uit (ja, die uitzonderingen bestaan). Wat ik de VRT hierin vooral verwijt door datt systematisch opvoeren , is dat ze de kijkers op die manier de illusie willen geven, dat alle islamieten even goed ingeburgerd zijn.