Los bericht bekijken
Oud 6 december 2004, 03:14   #141
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
en dan ergens in het oostblok een wanhopige slavische bent tegengekomen die met de duivel zou trouwen om naar het rijke westen te kunnen gaan. en nu z'n frustraties nog eens afreageert op het vlaamse vrouwvolk int algemeen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djeeuw
Wellicht ben jij het resultaat van een multicultureel utopia. Beseft u wel dat België bestaat uit verschillende (autochtone) volkeren?
Speciaal nog eens voor domoren Mitgard en Djeeuw, grote lichtbakens van het rechtse denken... ( jullie doen de rechts vlaamse zaak hier allesbehalve goed)

Je begint zelf een draad met de titel "de wereld vindt arische vrouwen blabla"
Welnu , ik ben 100 % vlaming, anti multicul en daar fier op. Als ik spreek van mijn internationale kringen en familie in deze draad, dan was dat om dat in het licht te plaatsen van uw draadtitel, niet om één andere reden. Jullie hebben het om persoonlijk gewin misbruikt in deze draad.

Het is in feite ongelooflijk hoe dom jullie wel niet zijn, als ik dat boeltje hier nog eens herlees. Best is dat jullie ergens anders gaan zeiken, het is vanwege kereltjes zoals jullie dat er een stigma op het VB blijft bestaan.