Los bericht bekijken
Oud 11 juni 2016, 09:10   #11
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Ik ben nooit 'fan' geweest van die Francken en u merkt dat de man in kwestie het helemaal kwijt is op huidig ogenblik.

Begrijpt die niet dat de opkomst van extreem rechts aan hun eigen ligt?

Er zijn nu éénmaal mensen die er totaal geen boodschap aan hebben dat ons land, de EU overspoeld worden met figuren waar we totaal geen boodschap aan hebben.

Francken: ‘Nieuwe extreemrechtse golf zou ik verschrikkelijk vinden’

Dat is uw probleem Francken maar vergeet u niet, ik herhaal, die er totaal geen boodschap aan hebben dat ons land/EU aan het overspoelen is met figuren die we niet moeten en dat ligt aan mensen zoals U meneer Francken.

Dan nog het lef hebben om zo een uitspraak te doen (zie volgende)

Misschien willen de mensen die de extreem rechtse gedachte willen naleven hun waarden wel naleven maar zijn ze op voorhand al monddood gemaakt.

We zouden eigenlijk een klacht moeten indienen tegen die politici die ons land zomaar laten overspoelen en het niet hoog op hebben met onze waarden en manier van samenleven, want die worden serieus geschonden de laatste jaren.

Dat moest er even af ...

Laatst gewijzigd door Universalia : 11 juni 2016 om 09:14.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden