Los bericht bekijken
Oud 6 december 2004, 14:35   #340
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
Hoe zielig! Yannetje kan het niet halen en dan speelt hij maar uit: "ik ben lekker ouder dan jij: nah". Ik ben misschien jong, doch u bent kinderachtig. Ik denk dat ik er beter voorsta dan jij, maar soit.
Dat heeft er niets mee te maken. Het is een algemene beleefdheidsregel. Maar als je in het varkenshok bent opgegroeid, kan je dat natuurlijk niet weten.

Citaat:
Ik raad u aan een woordenboek te nemen (en als u er geen heeft ga dan morgen naar de bib, dat is gratis) en de woorden "begrijpen" en "goedpraten" op te zoeken. Ik begrijp de situatie van de Oostfronters, waarmee ik niet wil zeggen dat ik het top vind dat ze gaan vechten zijn, dat is goedpraten, en dat doe ik geenszins.
Ik begrijp het niet. Begrijpen = instemmen.

Citaat:
Noem ze collaborateurs, maar dat maakt nog geen nazi's van hen.
Nee, natuurlijk niet.

Citaat:
Ja nu, met je tasje koffie in je luie stoel voor je PC is dat logisch en lijkt dat voor de hand te liggen maar toen wist men niets van vernietigingskampen en hele Tsjechische en Joegoslavische dorpen die uitgemoord werden door de nazi's. De media beperkte zich destijds tot (door de nazi's gecontroleerde) kranten en radiostations.
Wir haben es nicht gewusst. Nu ook al de lijfspreuk van de flaminganten.

Laatst gewijzigd door Yann : 6 december 2004 om 14:42.
Yann is offline