Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro
Een speciale ME-eenheid van de politie in onze ‘buurstaat’ Nordrhein Westfalen heeft vorige week een geheime operatie bij een moskee uitgevoerd waarbij een groot aantal zware oorlogswapens in beslag zijn genomen. Volgens experts waren deze nog maar het topje van de ijsberg, en wordt gevreesd dat tal van andere moskeeën in Duitsland en Europa illegaal vuurwapens en mogelijk ook explosieven hebben opgeslagen.
http://www.epochtimes.de/politik/deu...meistgelesen=1
Weet u het nog, de bekende uitspraak van Erdogan?
De moskeeen zijn onze kazernes, de koepels onze helmen, de minaretten onze bajonetten en de gelovigen onze soldaten.
Dat kan niet meer als hypothese worden beschouwd.
De haatpaleizen van Allah herbergen oorlogswapens tegen ons....de westerling.
Tis maar dat u het weet.
|
't Is maar dat ik nog even afwacht met reageren, tot ik iets degelijkers linken te zien zal krijgen.
.
|