Niks bureaucratie.
Gewoon naleven waar je voor tekende.
Als men voor al zo'n gevallen elke keer afzonderlijk moet gaan bekijken of er een uitzondering mogelijk is gaan we nog een heel leger ambtenaren bij aan moeten nemen. En dan krijg je nadien weer het gezeik van "waarom zij wel en wij niet?".
In dit geval vind ik het vooral dom omdat het over slechts nog 1 extra jaartje gaat. Ze leven al 4 jaar met die kleine daar. Bovendien ga je mij niet vertellen dat hij vooraf niet wist dat hij een boete ging krijgen.
Je wordt daar op gewezen bij de koop en als je bij de notaris gaat informeren ivm een mogelijke verkoop gaat die je er ook wel op wijzen.
Hij geeft immers zelf aan dat hij weet dat-ie te vroeg verkocht.
Ma soit, wat er ook van zij... Na zo'n flater samen met je gehandicapt kind op de foto in de gazet gaan staan is puur misbruik volgens mij.
Heel erg allemaal maar als je vooraf weet dat het fout gaat lopen moet je nadien ook niet rekenen op mijn goedkeuring.
En dan nog trachten de rest van de gemeenschap te laten opdraaien voor je miskleun... Omdat het allemaal zo erg is...
Ik ken mensen die met een gehandicapt kind in een krot van een sociale woning zitten en al jaren vragen achter opvang. Geen kat die voor zo'n mensen gaat crowdfunden. Hij moest verlegen zijn.