Discussie: Brexit
Los bericht bekijken
Oud 24 juni 2016, 12:03   #752
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Maar dat was een veel extremer scenario. De fruithandel met Rusland stopte volledig, de handel met Groot-Brittannië wordt mogelijk over de loop van twee jaar vanaf het moment dat de Britse regering de knop indrukt iets duurder en ingewikkelder, en dat is allemaal nog afhankelijk van wat voor bilaterale verdragen er tussen Brittannië en de EU worden afgesloten in die tijd of welke landen er los afspraken met de Britten gaan maken.

Ik ben pro-EU, alles bij elkaar, maar ik denk nou ook weer niet dat het zo'n grote ramp gaat worden, en ik ben stiekem wel benieuwd naar wat er nu gaat gebeuren en hoe hard we nu precies wel of niet het schip in gaan met zijn allen de komende jaren.
de groente-en fruitsector bekijkt het idd met enige angst. Maar héél veel zal er niet veranderen, denk ik toch. Alles hangt af van de onderhandelingen.