Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo
Heel wat journalisten gaan hun boekje te buiten.
Een goede zaak.
|
Ik herhaal wat ik in deze topic reeds stelde en benadruk ter afsluiting nogmaals dat de zwijgplicht van de ambtenaren iets heel anders zou moeten zijn dan de omerta opgelegd binnen de maffia.
Spijtig is het dus dat in dit land een melding aan de hiërarchische meerderen van frauduleuze praktijken misbruikt wordt door een paar (?)maffiosi om de ambtenaar te nekken.
Mijn ganse leven heb ik gehoopt op eerherstel.
Maar ondanks de komst van nieuwe politieke partijen die vernieuwing (?)gingen brengen is er nooit iets van gekomen.
Juist door deze vaststelling is voor mij de ganse politieke bedoening gedegradeerd tot een grote maffia-clan.
Voor mij hoeft dat eerherstel niet meer. Ze mogen hun reet opvullen met hun algemeen belang en eerlijkheid. De werkelijkheid is gans anders dan er verkondigd wordt in politieke pamfletten.
Ik heb mij er bij neergelegd dat het eerherstel er niet kwam en nooit zal komen en ik zal in die wetenschap dus wel het hoekje omgaan.
Proficiat dus aan alle onkreukbaren in dit land.
1 % van het kiespubliek wil het misschien wel anders maar 99 % wil dit niet.
Op dit forum heb ik gemerkt dat er zeer weinig empathie is voor de slachtoffers van maffia-praktijken.
Niks aan te doen dus. Wie zal het volgende slachtoffer zijn van ons politiek correct handelen?
Feitelijk had ik deze topic beter afgesloten met een woordje van dank maar....
het zit er dus niet in. Einde topic. Voor mij toch.