Los bericht bekijken
Oud 7 december 2004, 16:24   #780
PieterP
Gouverneur

Standaard

Bon, Bon

Ik ben net terug van een afscheid die we gevierd hebben van een hoger kaderlid in een bank. Hij heeft aan zestig jaar geopteerd voor zijn vrouw in plaats voor de stress. Er waren zeker 100 man aanwezig. Men had ook aan mij gevraagd een kleine speech te houden.

Ik kan alleen maar één ding zeggen, wat er leeft onder de mensen, dat zijn jonge bedienden, jonge kaderleden en toekomstige gepensioneerden dat is niet waaaan Politic's.be mee bezig is en keuzes maakt in de lay out van haar eerste pagina.

Waar is men dan wel mee bezig? De files. Tijdverlies. De stommiteiten van Prins Philip, de nieuwe strategie van het Hof, het verschillend denken tussen Brussel/Wallonnnië en Vlaanderen, de rente op het spaarboekjes, de noodzaak van de talenkennis, het feit dat het VB een Blok aan het been is voor vooruitgang voor Vlaamse autonomie, het resultaat van de verkiezingen bij de VLD.

Ik heb eventjes gevraagd wie Siegfried Verbeek kent. Niemand. Ik heb ook geen verdere uitleg gegeven...

Doch ik had beloofd om minstens een antwoord te geven in deze topic, beleefdheidshalve, aan de mensen waarmede gediscuteerd werd.

Ik zie net de posting van Koenraad dat onze Vlaamse Volksheld een nieuw voorstel gedaan heeft in het kader van zijn historisch onderzoek...

Zielig. Wat men allemaal toch niet doet om toch maar krampachtig in het centrum van de belangstelling te staan...
PieterP is offline   Met citaat antwoorden