Los bericht bekijken
Oud 5 juli 2016, 19:52   #2105
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Dat de aarde rond is kon bewezen worden.
Echt? Wel, dat kan misschien, maar nog niet in de tijd van Ptolomeus, hé.

En mag ik u eens vragen hoe u zeker weet dat de aarde rond is? Welk is uw bewijs?
Citaat:
De meningen over de keuzes van Wilmots kunnen niet bewezen worden. Noch kan bewezen worden dat een andere coach het beter had gedaan.
Dat wil niet zeggen dat de kritiek waardeloos zou zijn.
ha, dan maakt het dus niet uit hoeveel medestanders een mening heeft ... en dus geeft u mij gelijk. dank u. kzal u wat pralines opsturen.
Citaat:
Als ik aan de elektriciteit sta te knoeien met mijn voeten in het water en de elektronenstroom legt mijn bloedpomp stil, dan zal de consensus wel zijn dat ik beter wat voorzichtiger was geweest.
Maar het valt onmogelijk te bewijzen dat ik met rubberlaarzen niet ook geëlektrocuteerd zou zijn geweest.
Ik ben geen expert terzake. Vraag het eens aan Praha, die schijnt verstand van zo'n zaken te hebben.
Citaat:

Het lijkt me eerder dat je waarde hecht aan een bredere consensus wanneer het je goed uitkomt en het beschouwt als een machtsargument als het je niet uitkomt.
Dit wil ik krachtig ontkennen. Ik ben een eenzaat die er een hekel aan heeft dat mensen mij gelijk geven. In uw geval maak ik een uitzondering.
Citaat:

Dat kan best.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden