Los bericht bekijken
Oud 6 juli 2016, 00:26   #91
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Ik denk dat er wat te veel werd gedreigd. Het was eruit stappen en voor een leven met zijn gezin kiezen of koud gemaakt worden. Hoe dan ook hij is een groot man die de EU op zijn knieën heeft gekregen. Ik heb enorm veel bewondering voor die man!!! En voor de UK : misschien enkele maanden tot jaren chaos maar daarna een groeiend land zonder inmenging van de EU-zakkenvullers. Ik hoop dat er nog veel landen een exit uit de EU gaan doen. De UK gaat een gouden tijd tegemoet. Nu in de EU blijven is 52% van hun bevolking verraden. Dat wordt een burgeroorlog. Waren het niet de woorden van Cameron : er komt 1 referendum en dat is het. Ofwel gaat UK uit de EU ofwel blijven ze er voorgoed bij. Geen herkansingen en geen gejammer achteraf. Wel waar wachten ze nu nog op?

Wel leuk om zien hoe Junckers en zijn andere geldhaaien zich nu als een duivel in een wijwatervat gedragen. Ze zijn op hun bakkes gegaan en toch willen ze het niet toegeven. Hoe kunnen die nu nog op hun postjes blijven zitten. Schaamteloos en lachend met de ganse Europse bevolking.
Wel, stemmen en eruit willen gaan is één. Maar als er zelfs geen idee is wat daarna wordt het een probleem.

Waar ze op wachten? Er is geen strategie, laat staan een plan. En als de Britten zover zijn hebben ze onderhandelaars nodig. Ze hebben er slechts hooguit 28, terwijl er 500 nodig zijn.
Laat staan de hoeveelheid onderhandelaars die tevens nodig zijn voor onderhandelingen met andere landen, als wel met de EU landen na een Brexit.
Fiks nadeel, sinds 1973 hebben de Britten niet meer onderhandeld, de expertise is vrijwel zo goed als verdwenen.

De Britten Gouden Tijden tegemoet. Yep, dan is u iets ontgaan, binnenlands is de UK een grote puinhoop.
Geen verdienste van de EU, maar ontstaan door jaren wanbeleid van de UK zelf.

Bye the way, een soort van burgeroorlog bestaat al. Jong tegen oud, binnen Britse families heersen spanningen vanwege voor en tegenstemmen.

Laatst gewijzigd door Adrian M : 6 juli 2016 om 00:34.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden