Dat beweer ik ook niet?! Het gedachtengoed anders geformuleerd, zou er zo uitzien: Dank zij de gebeurtenissen van de laatste jaren, De ononderbroken waarschuwingen van het’VB’ en het (effect loos) moslim gepamperd, zijn het uitgerekend deze die de cordon hebben gewild, die risico op gezichtsverlies zullen te vrezen hebben. Men zou kunnen stellen dat: Deze die een put graven voor een ander, er zelf invallen! Zeggen dat de actualiteit (gebeurtenissen v/d laatste jaren) de ge-cordonneerde, in de hand werkt is juist, maar! dient gesteld dat hun geroep en getier en al dat schrikaanjagend gedoe:
1= verkeerd werd geïnterpreteerd of/en weggekeken.
2=
Had ‘BDW’, destijds (.. 05 2014) ‘FhDW’ iets minder denigrerend aangepakt en een objectief scenario bedacht, link tussen beide partijen, had hij nu niet voor ‘Tarzan’ moeten spelen, ( hier denk ik nml. aan zijn ‘Reuze Panda’ exhibition en de afloop ervan, wat hij liefst niet meer zou moeten overdoen!!)’ was het maar om op zijn minst zijn traditioneel ‘NVA’ kiesvee te kunnen behouden.
Het hierna volgend gedachtegoed, zou tegen 2019 misschien wel iets van het goede te veel zijn maar, zou deze vergrendelde ‘Islam’ bestrijdende partij, het nog wel willen?
Nml: zo direct zie ik niet in (buiten enkele percentjes kiesvermogen) wat het ‘VB’ aan de traditionele zou missen. Ik bedoel maar dat, de sinds decennia ‘afgestrafte’ partij ruim de tijd heeft gehad, om over een hoog niveau aan gemotiveerde en intelligente mensen te beschikken. Dit laatste en een kiezersvriendelijk partijprogramma zou het verschil kunnen maken!
Inmiddels, door ze de kans te ontzeggen aan de bak te komen, ontneemt men de autochtone bevolking, kansen om daadwerkelijk de islamisering efficiënt te bekampen. Maar –Tja: ‘Islam’ is een vreedzame religie, die onaangeroerd dient te blijven, hé?
Wees maar gerust, ik snap U maar al te best! Wat niet weerlegt dat UW: 5.7 %, niet meer met de realiteit strookt. daar tegenover staat: mijn 14% - Ontegensprekelijk leunt dit nauwer tegen het actueel niveau.
Terloops dient benadrukt dat: +/- 9 % van de Vlaamse stemmers niet meer democratisch vertegenwoordigd zijn! Maar, laat dit maar zoals het is. Laat ons stellen dat dag na dag, week na week enz …de positie van de opklimmende partij bevestigd.
Inmiddels is het voorspellen al ruim door het dagdagelijks gebeuren voorbij gestreefd en zullen wij binnen minder dan tijd, in vele politici ogen, tranen van spijt voor de gemiste kansen zien vloeien.
Dus ‘ Wait and see!!!’. Onze ‘VB’ ‘moslim’ campagnevoerders, zullen tegen dan nog wel: hopen dodelijke argumenten aanvoeren, om het percentage aanhang voor het’VB’ te consolideren. ( Ik hoop mij utopisch bij deze 100% te vergissen, uiteraard)