Los bericht bekijken
Oud 7 juli 2016, 17:25   #152
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Waar ik persoonlijk niet goed tegen kan zijn autochtone, meestal lelijke, Belgische en Hollandse wijven die met hoofddoeken rondlopen en denken dat ze speciaal zijn omdat ze zogezegd moslim zijn.
Overigens versta ik de populariteit van Islam wel. Veel loosers in onze maatschappij, waar mensen gebombardeerd worden met foto's van succesvolle, rijke mensen die niets anders doen dan consumeren, er fantastisch uitzien, etc. Daarenboven worden de familie- en vriendschapsbanden minder sterk dan vroeger, en veel mensen voelen zich verloren. De Islam heeft hen een vals gevoel ergens bij te horen, dat is in een notendop de oorzaak van het succes van de Islam in het Westen.
Mijn overbuurman is een Chinees en met hem heb ik gesproken over o.a. verloedering van landen en volkeren.

Waarom kunnen Europeanen en Oost Aziaten (Japanners, Chinezen, Koreanen) wel hun kinderen opvoeden en waarom gaat het zo verschrikkelijk fout in o.a. grote bevolkingslagen van Latijns Amerika en grote delen van immigranten gemeenschappen in Europa.

Negroide en 'Arabisch uitziende' mensen hebben een zeer sterk 'tribe' gevoel. Zo sterk ontwikkeld dat ik hen niet begrijp maar hun gedrag erken en er rekening mee hou.

Als ik een verkrachter of roofovervaller zou zijn, mijn hoofd komt in beeld op TV dan zou mijn moeder mij herkennen en voor 100% aangeven bij de politie, of mij niet aansporen om zelf aangifte te doen. Bij deze mensen niet.

De familie en vriendschapsbanden worden idd minder bij deze groepen maar dat 'tribe' denken blijft. Wat dat 'tribe denken' inhoudt weet ik niet; wel wat de gevolgen zijn en hoe ermee om te gaan.

Mijn Chinese buurman gaf aan dat het tot de 80 jaren goed vertoeven was in deze landen en gemeenschappen en daarna het verval in is gegaan. Hij weet ook geen raad hoe het verder en beter moet.

Ik kan niet in die hoofdjes kijken van die losers; het probleem wel is dat ze zich zo ontzettend snel voortplanten..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 7 juli 2016 om 17:54.
Frankenstein is offline