Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX
Dat er niets gebeurd was, dat zijn dochter oké was en niet aangerand werd. Hij was er uiteraard niet bij en wou waarschijnlijk niet als racist geboekstaafd staan, 't kind was toch maar 'minderbegaafd', ondertussen had 'n redder en begeleider van 't kind 't wel gezien, maar achteraf hun verklaring(en) ingetrokken.
Maar dat is Blok-klap die in de gazetten stond.
Of had je 't over die op 1 maand na 18 jarige die 'n 14 jarig meisje aanrandde, die was 1 maand te jong om vervolgd te worden.
Leuke dingen...
|
Ik had het over dat minderbegaafd meiske. Maar nu dit recht staat snap ik wel waarom er geen beroep is aangetekend.
Echter dienen we deze mensen NIET te integreren. Daar had de NVA de middelvinger naar Europa moeten flashen. Omdat we blijven spreken over integratie baar ik mij zorgen voor de toekomst.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...tcultuur.dhtml
Het begint al.
En opmerkelijk te lezen, wederom blijft men praten over integratie. Alsof we er apathisch voor moeten ontwikkelen.
Citaat:
Merkel liet zich ook lovend uit over de nieuwe integratiewet voor nieuwkomers. Daarin staat dat men verwacht dat ze de Duitse taal leren en zich aan de Duitse wetten houden
|
Waarom moeten die miljoen de taal leren als hun verblijf maar tijdelijk is?