Los bericht bekijken
Oud 7 december 2004, 21:38   #55
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

[quote=ElFlamencoLoco]Dan stel ik voor dat jij onmiddellijk Vlaanderen verlaat, mijn waarde. Want tussen de regels door zul je wel "beseffen" hoe ik over jouw betoog hier denk. Jouw vertrek zou dus een respectbetuiging zijn voor mijn gevoelens als Vlaming. Met het herzien van je mening zou je me evenwel nog meer plezieren.

Ik vertoef soms langere tijd in het buitenland. Daar tracht ik enerzijds me in te passen in de lokale geplogendheden, en anderzijds toch een goed ambassadeur te zijn van mijn eigen land.

[size=4]Zo hoort het ook, waarom kunnen zij dat niet ?![/size]

Sommigen in deze discussiedraad, die zo hoog oplopen met de "eigen Vlaamse waarden", beseffen niet welk modderfiguur ze ons doen slaan in onze buurlanden. Steeds vaker krijg ik van buitenlanders (ja, ook in onze buurlanden) te horen: "Bent u Vlaming? Oei, dat is waar al die racisten zitten."

[size=4]wat een zever is dat !! heb ik nog niets van gemerkt !![/size]

Niet zozeer de moslims zijn de schande - die vind je ook in onze buurlanden, en ook daar zorgen ze al eens voor problemen. De schande van dit land is de toenemende navelstaarderij, en de daaruitvoortvloeiende haat.

[size=4]eigen schuld dikke bult... veel mensen zijn het gewoon beu !![/size]

Ik hoop dat die briefschrijver snel gevat wordt, en dat hij niet alleen veroordeeld wordt wegens afdreiging, maar ook wegens regelrechte vergiftiging van het sociaal klimaat. Hij is evengoed een terrorist als die smeerlappen van Al Qaida, want zijn optreden draagt evengoed bij aan een klimaat van terreur.

[size=4]de briefschijver moet gestraft worden, volledig akkoord... maar daar Al Qaida mee vergelijken is de vlieg en de olifant even zwaar inschatten (idioot) !![/size]

Ik vind het inderdaad jammer dat moslims zich te zwak distantiëren van wat terroristen uitvreten in naam van hun aller geloof. Maar zelf ben ik niet te beroerd om me met klem te distantiëren van wat die achterbakse en laffe briefschrijver heeft teweeggebracht.

[size=4]de moslims zullen nooit hun volk of broeders veroordelen... nooit, kijk en luister maar naar de reacties op de aanval op het WTC New York en andere aanslagen of de laffemoord op Van Gogh[/size]

Die moslimvrouw is géén terroriste, géén fundamentaliste (want ze heeft haar hoofddoek afgelegd) en ze wérkt (dus ook geen "profiteur"). Weten die Vlaams Belangers eigenlijk nog wel wat ze willen? Is het niet voldoende dat zij gewoon haar geloof kan belijden, zonder de gemeenschap te storen? Moet ze het nog afzweren ook? Mag ze daartoe gedwongen worden met anonieme briefschrijverijen?

[size=4]de briefschrijver(s) zijn verkeerd bezig en geven een verkeerd signaal, het moet politiek opgelost worden op een correcte manier. Niemand moet een geloof afzweren, ook de moslim niet, noch de jood, noch de hindoe, noch de boedist...[/size]

Wel VB'ers, geef op deze vragen eens een antwoord. En liefst een duidelijk en ondubbelzinnig antwoord, want dat zijn we niet gewend van jullie kopman Dewinter en consoorten.

[size=4]Filip, Frank of Gerolf zijn altijd duidelijk en ondubbelzinnig ![/size] [size=4]klare taal en ze luisteren naar de dorpsstraat ![/size]

Of gaan jullie jullie tegenstanders op termijn ook bedreigen met anonieme brieven, dat ze hun mening voor zichzelf moeten houden? Vrije meningsuiting? Jullie weten niet eens hoe dat moet uitgesproken worden, blaaskaken dat jullie zijn.

[size=4]vrijemeningsuiting ? moet je ons eens uitleggen... [/size]
[size=4]In Nederland, Zwitserland en Engeland ken ik mensen en zij begrijpen zoals veel mensen niet waarom de (VZW van) het Vlaams Blok werden veroordeeld... dat is dictatuur volgens hen en een beperking van de vrije meningsuiting van een politieke partij ! [/size]

[size=4]Het was een puur politiek proces... een zoveelste mislukte poging om een Vlaamse beweging te stoppen ! Het was wel één van de laatste middelen (van allemaal) om het Vlaams Blok te stoppen... het werd Vlaams Belang ! Het zal NIETS veranderen ! Integendeel ! We worden alleen maar groter ! [/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden