Los bericht bekijken
Oud 17 juli 2016, 17:18   #319
bedrijven docter
Minister

bedrijven docter's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Sterfhuisconstructie uur 0

Zoals U al weet ben ik 10 jaar ISO 9001 consulent geweest en heb ik uiteraard zelf een ISO 9001
PROCEDURE uur O versie( 07:2016)

Deze procedure is van toepassing wanneer de deurwaarder beslag aan het leggen is. De onderstreepte zijn gewijzigde zaken aan de hand van opmerkingen van de cherif (vervroegde datum van 1 dag ), in ISO terminologie is dat nieuwe versie

1)Stoppen deurwaarder met 'DOC uur O'

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=211

2)Fax en mail 'DOC instructie notaris '
3)FAX en mail 'EXT DOC attest notaris' te samen met 'EXT DOC ontwerp akte vereffening van rechtswege'
4)Verkoop van het handelsfonds aan vennootschap in oprichting 'DOC verkoop handelsfonds'
5)Verzoekschrift tot aanstelling vereffenaar 'DOC verzoek homologatie vereffenaar'
6) verder gaan met PROCEDURE algemeen vereffening versie 2012.

Ik heb een volledige kwaliteitshandboek met alle procedures,instructies en documenten om elke vorm van een sterfhuisconstructie uit te voeren.

De auditeur is KIWA.

Laatste controle 2015.

Eerste certificatie reeds in 1995, Dit handboek behoorde bij de neergelegde processtukken op mijn proces.

En er waren er onder U die mij een charlatan en amateur noemde, ik zoek een geschiedkindig persoon nu met als les "onderschat nooit je tegenstander ' iemand die voorstellen heeft van zo een geschiedkundig persoon?

OPMERKING :deze procedure moet nu getest worden aan art 181.3 Vennootschaps wet.

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 17 juli 2016 om 17:20.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden