19 juli 2016, 16:42
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LETSPANIC
Ik ben eigenlijk wel de mening toegedaan dat: 'IS' of iets aardigst, sowieso toch op het 'Noord-Afrikaans' en 'Midden-Oosters' SLAGVELD zou hebben bestaan. Ik schrijf wel bewust 'slagveld' omdat, sinds ik het globaal politiek schaakspel in 't oog hou, in de omstreden regio niets dan miserie heb kunnen waarnemen. De dagen dat er GEEN slachtoffers vallen, zijn schaarser dan deze waar er duchtig op elkaar word geschoten!!!
Daar het niet normaal is, dat de 'Eu' politieke elites, decennia lang en tegen kiezers wil in, stelselmatig de misdragingen van 'Allah's' aanhang tussen de vingers zien. Tot het (onmenselijk) pamperen toe, moeten er wel redenen zijn, die liefst en mss. best ook, geheim worden gehouden.
Het is nou net, om onze westerse belangen te behartigen en te verdedigen, dat onze troepen ginds voor arbiter en scheidsrechter gaan spelen. Trouwens, dit gebeurt (merendeels) onder controle van de 'VN'.
Die mannen ginds, hebben het vechten en het doodslaan in het bloed. Ze hier massaal binnenhalen is een fout tegen de menselijkheid!!.
|
Laten we niet vergeten dat het Westen lustig handel drijft met Saoedië Arabië (mega financierder van IS), voor zover "de westerse belangen verdedigen" .. "behartigen" indeed..
|
|
|