Los bericht bekijken
Oud 28 juli 2016, 10:56   #266
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Suggereren dat hij gelijk welke persoon aanspoort om 100%, of zelfs nog maar iets in de buurt van 100% in goud of zilver om te zetten is een ordinaire gefabriceerde leugen die nergens op steunt behalve op je vooringenomenheid om alles als een complot af te schilderen.

Er wordt steeds aangeraden om 10% te investeren, al doen anderen het wat forser. Ikzelf zit goed met vastgoed.

Je punt over het aansmeren van verzonnen rampscenario's is ook totaal van de pot gerukt aangezien rampscenario's wel degelijk voorkomen. Kijk naar Argentinië in 2001 en naar Venezuela op dit moment.

Als in Europa landen zoals Griekenland, Spanje, Portugal etc de EU verlaten verliezen mensen vertrouwen in de euro en is het scenario van Argentinië niet ondenkbaar. Mensen konden niet meer aan hun eigen spaarcenten. Rekeningen werden geblokkeerd en 10 dagen later was de peso met factor 13 gedevalueerd.

Dit is geen verzonnen rampscenario door gewiekste verkopers, maar actualiteit
Panda, enkel uit nieuwsgierigheid: waar koopt gij uw bamboo-voer? Het lijkt te helpen om redeneringen vlot te poneren. Voor een sos bedoel ik