Los bericht bekijken
Oud 31 juli 2016, 18:40   #20
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ja natuurlijk, met wat fototrucage kun je altijd pogen de zaak in het belachelijke te trekken. Om dan met een paar algemeenheden zoals "sluimerend oorlogssentiment" en "zelfverklaarde superioriteit" te zitten pontificeren.
Ik kan daar slechts op antwoorden dat De Wever zijn artikel inhoudelijk van een niveau is waar jij nooit in jouw leven zult kunnen aan tippen. Ik vraag me overigens af of je het wel gelezen hebt. Want ja, politiek-correcten zoals jij verwaardigen zich niet om kennis te nemen van iets dat niet overeenstemt met hun gedachtengoed.
Zijn heel artikel is samen te vatten in die ene zin die ik geschreven heb.
Inhoudelijk trekt zijn artikel op geen klote. Het enige waar Bart goed in is, is sterke verhaaltjes verzinnen en vertellen.

Koert Debeuf, historicus (een echte) van de Oudheid, schrijft in De Morgen het volgende over het artikel en Bart De Wever: "Van een historicus zou je mogen verwachten dat hij of zij dit weet. Juist daarom is de selectieve – ja, zelfs foute – lezing van de geschiedenis zo storend. Omwille van het eigen gelijk wordt de geschiedenis en de waarheid verkracht."

De Morgen
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden