Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
Ik ben het volledig eens met jou als je specifeert naar hun tekstboeken met hun salafistische doctrine. Want het is daarmee, en niet met de koran + volgteksten dat zij mensen tot terreur daden manipuleren.
|
Zal ik je alle haatverzen, tot moord, intolerantie aanzettende verzen uit de koran even plakken hier, ik ga er vanuit dat je kan lezen, dat boek is overal te vinden + andere islamitische geschriften. ook over de levenswandel van de profeet.
Citaat:
Ik ben het niet eens met dalibor zijn voorbeeld : hij had het vlaams blok moeten nemen. Dan verwijs ik je door naar hun tekstboek vol haat : het originele 70 punten plan van Fuhrer Philip.
|
Dat 70 puntenplan waarvan de meeste punten reeds lang van kracht zijn in zoveel andere landen, en waarvan schoorvoetend door andere partijen punten worden overgenomen alsof 't uit hun eigen koker komt, d�*t puntenplan?
Bovendien is dat 70 puntenplan kinderspel vergeleken met de haatverzen uit 't haatboek van de doodscultus.
Ecoterrorisme houdt geen enkel gevaar in voor mijn persoonlijke rechten & vrijheden, zelfs niet voor de rechten & vrijheden van ons hele continent, dat kan en mag bestreden worden, net als elk ander terrorisme, waaronder ook mohamedaans terrorisme.
Islam niet, islam is onaantastbaar edoch de meest gevaarlijke, onderdrukkende, mensonterende, vrouwonvriendelijke enzovoorts ... ideologie ooit.