Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2016, 13:08   #125
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik weet dat niet. De terreur is pas enkele jaren geleden gestart.
Wat ik de overheid wel verwijt is dat zij veel te laat het salafisme in belgië is beginnen in kaart brengen. Jaren zijn verloren.
Nu moet men dat naar mijn oordeel methodologisch aanpakken : planmatig heel die salafistische stroming onmogelijk maken. Zelfs al zullen daar diplomatieke rellen van komen : begin met de grote moskee van brussel onder curatele te plaatsen. (die werken onder rechtstreekse financiering door saoudi arabië). Bestuurlijk aanhouden van predikanten, beroepsverbod, de hele reutemeteut.
De ministers Jambon en Geens gaan hier nog een heel stukje verder moeten in gaan.
Je weet dat niet?

Weet je ook niet dat telkens opnieuw betrokkenen/terroristen " bekend" waren bij 't gerecht?
Dat er 'n paar zich 6 maanden hebben kunnen schuilhouden onder 't oog van politie, zelfs voorbij wandelden zonder vermomming, enkel om hen uit te lachen?

Niet; te weinig, te laat, en zeker geen blunders?
Na de aanslag in Parijs liet de grenspolitie doodleuk daders de grens oversteken...

Niet enkel in Blg. trouwens, 't kerelke dat de keel van dat 84 jarig menske doorsneed, droeg 'n enkelband.

En dan heb ik 't eigenlijk niet eens enkel over de terroristische aanslagen waarop jij je focust, maar al de rest van de zwijnestreken zoals massale aanrandingen e.d., die zelfs in eerste instantie verzwegen werden; d�*t is de politiek correcte aanpak.
SDX is offline   Met citaat antwoorden