Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok
http://doorbraak.be/nl/nieuws/%E2%80...orlog%E2%80%9D
Nu krijgt de NV-A zelfs Grammens op haar dak. Terecht en onterecht. Ik vind het ook fout om de vrijheid van meningsuiting te beperken. Maar ik ga wel mee in de visie dat we in oorlog zijn. Dus volgens mij moeten we niet de belemmeren dat mensen hun extreme visies openbaar maken maar moeten we daar juist gebruik van maken. Dat Grammens in zijn symbolische wereldje geen oorlog ziet kan ik begrijpen maar als iemand die elke dag in de werkelijkheid van de armere wijken in de stad leeft zie ik dat anders. Het is geen oorlog zoals we oorlog gewoon zijn. Het is van aanschijn veranderd zoals dat nogal is gebeurd. Het is een oorlog om de geesten van de moslims. En die moeten we zien te winnen met zalven en slaan. De rotte appels moeten zo spoedig mogelijk uit de mand geslagen worden want drie kwart mand lijkt er al van te weten. Zoals we nu bezig zijn blijven de rotte appels gewoon in de mand liggen. Dat kan niet.
En de NV-A'ers mogen ook wel eens gaan inzien dat de economische doctrines die ze aanhangen mede verantwoordelijk zijn voor de hele situatie. Er moet een alternatief komen want nu stormen we weer met de ogen open op de afgrond.
|
Er is geen alternatief, iedereen weet dat we al lang op koers liggen naar de financiële afgrond.
Bedankt CD&V, OVLD, Groen en SPa.
Leve Belgie.