Los bericht bekijken
Oud 4 augustus 2016, 14:43   #162
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
"De mensen voor wie je het niét opneemt, maar voor wie je begrip hebt."

Zo beter? Zeg het maar als ik warm word.
Ik heb nooit begrip gehad voor mensen die spotten met overledenen, en al zeker geen kinderen, gezien mijn eigen situatie.
Elk verlies, vooral van 'n kind is 'n persoonlijk drama voor de betrokkenen, nabestaanden, vooral de moeder uit wiens lichaam dat kind geboren werd, ik kan je vertellen uit eigen ervaring dat dit 't allerergste is wat je als moeder kan overkomen, dat 't is alsof je hart uit je lijf gerukt wordt, elke gofferdomse dag opnieuw, 't beste deel van jezelf weggerukt wordt, de zon nooit meer zal opkomen, de wereld geen mooie plaats meer is ... zal ik verdergaan met mijn leed, 't leed van alle moeders te beschrijven die ooit 'n kind hebben verloren, maar wat weet jij daarvan, je kan 't je zelfs niet eens indenken...

En jij hebt 't lef mij te beschuldigen dat ik daar begrip voor opbreng, voor dat soort marginaliteit?

Je bent koud, ijskoud, 'n ordinaire leugenaar & intolerante opruier.

Klik maar, daar heb ik, graag zelfs, bp's voor over.
Over 't paard getilde allesweter. Je schat jezelf hoger in dan je bent, je stelt totaal niks voor, jij bent degene die over 't lijk van 'n dood kind, 't leed van de mama, je gelijk wil halen, je morele superioriteit wil aantonen.
Verwerpelijk sujet!

Ga je de wandaden van mijn zogezegde "broeders" ook nog veroordelen, of reikt je morele superioriteit niet zo ver?
SDX is offline   Met citaat antwoorden