Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack
Man, man, man wat een afgang...
Paul Van der Es, veroordeeld voor valsheid in geschriften en gebruik ervan, laattijdige aangifte van de faillissementstoestand, al te kostelijke middelen om de gefailleerde geld te verschaffen, verduistering of verberging van actief en of boekhouding, witwassen, misbruik van vertrouwen, bendevorming, de uitgifte van een cheque zonder dekking, ontdraging van beslagen goederen, inbreuken op de boekhoudwet, bedrieglijk onvermogen, fiscale valsheid en gebruik ervan inzake inkomstenbelastingen.
Daar gaat veel volk op afkomen, op die lezingen.
"Ha hiese, den Jos se, binnekeut ok van plaan oem froduleus failliet te gaan mè den Pol?"
|
Als U goed leest staat er in het vonnis van scheers
dat de prijs niet juist was ,wat ik niet kan tegenspreken want de sterfhuisconstructie is getekend op 20 november 1997 de dag dat ik in Mechelen ben opgepakt en de verkoop heeft plaatsgehad op 8 december 1997 en dan zat ik nog in voorarrest.Feit is dat de prijs niet juist was en heb daardoor naar de toekomst al mijn sterfhuisconstructies gebaseerd op dit vonnis namelijk dat het legaal is zolang men maar de Going Concern waarde betaald. Normaal moest er tot die datum de venale waarde betaald worden ,waarom dan in mijn afwezigheid (want ik zat vast ) op 8 december bepaalt is om een prijs lager dan de venale waarde te betalen is mij tot op heden niet bekend.
Als de liquidatiewaarde is betaald is dit fraude ,lees al mijn artikels dat de prijs de doorslaggevende factor is.
Voor deze sterfhuisconstructie in deze draad en in mijn voordracht is de juiste prijs betaald dus is ze wettelijk.
en ik herhaal : (ZIE CATO )
De voordracht heeft plaats rond 12 mei 2017 en loopt dan elke maand behalve in de augustus en januari.
De zaal wordt beperkt tot 100 betalende deelnemers (niet zoals vroeger met 1400 ) en 10 a 15 gasten niet betalend.
De eerste 5 sessies zijn er geen gasten gezien we direct volgeboekt zijn.
De eerste mail start rond 15 september en hij wie eerst maalt met het voorschot heeft de plaats.
Voor al de leden van deze draad ,dwz zij die commentaar hebben gegeven positief of negatief worden er gastenplaatsen voorzien vanaf de 6e voordracht.die moeten dus niet betalen .
Telkens zullen er 3 mogen komen en U zal natuurlijk de uitnodiging ontvangen in uw PB.
De sheriff is de allereerste die zijn uitnodiging zal mogen ontvangen .
Zij die nu nog reageren op deze draad zullen geen gratis plaatsen ontvangen, enkel de harde kern krijgt deze gratis plaatsen dus.
ik hou U verder op de hoogte en plaats een copie van de uitnodigingsmail hier op deze draad.