Los bericht bekijken
Oud 9 december 2004, 19:01   #1045
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
Tiens tiens tiens, sedert wanneer ben ik censuur voorstander?

Seba,

Ik zie dat je pas recent het legioen van de Siegfried aanhangers vervoegd hebt. Indien je deze topic doorlezen had, had je mijn stelling gezien en deze is tegen censuur wetten maar voor autocensuur zoals waarden van goed fatsoen, correctheid en, dies meer. Als je die moeite genomen had, was je niet tot je foute conclusie gekomen. Als cd&V & NVA, waarvan u het logo draagt, wil verder overleven, dient dat te gebeuren met dossierkennis.
Indien jij deze topic doorgelezen had, zou jij niet tot de foute conclusie zijn gekomen dat Seba een Siegfried aanhanger is.

Citaat:
Ik vind deze topic beschamend voor Vlaanderen. Ik vind dat dit over een bagatel gaat die de autonomie van Vlaanderen alleen maar kan hinderen en compromitteren. Het gaat over een oude seniele man die beter in een instelling had gezeten.

Doch ik zie dat u zich ook met enige hevigheid in het debat geroerd hebt...Doch blijkbaar zonder het volledig door te lezen.

Misschien zit je dan toch beter bij het Blok in plaats van bij dat smadelijke verraderskartel om het eens in Blok termen te zeggen?

De vrije meninguiting, is het nieuwe altaar slachtoffer van het Vlaams Blok, waar nog vele maagden verkracht worden door de leugens die verteld worden in naam van en onder bescherming van de vrije meninguiting.

Ik kijk wel nauwgezet naar de lijn van Leterme en zijn resultaten omdat die bezig is met onze toekomst.

Kijk liever mee naar de toekomst in plaats van te te kijken naar de Siegfried, de man van het verleden.
Wat een dramatiek toch. Maar nogmaals, de vrijheid van meningsuiting is helemaal geen bagatel. En d�*t is waar deze topic uiteindelijk over gaat. En dat had je ook geweten als je deze topic doorgelezen had.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden