Los bericht bekijken
Oud 9 december 2004, 19:08   #6
PAJOT
Banneling

Standaard

Allez hop, weer een hoop laster en leugens van frustré Decoorne !
Omdat het incident inmiddels gesloten is, werd de inhoud uiteraard lichtjes bijgesteld. Een teken van goede wil.

Hier dus het zogenaamd verdwenen, maar in werkelijkheid slechts licht gewijzigde bericht op http://www.verreycken.net/

Citaat:
Incident gesloten met Guido Tastenhoye

Incident gesloten met Guido Tastenhoye

In een dubbelinterview een tijdje geleden in Gazet van Antwerpen met Cathy Berckx (CD&V) en Vlaams Belang-kamerlid Guido Tastenhoye nam Berckx aanstoot aan de manier waarop ik allochtonen zou ‘diaboliseren’. Tastenhoye zegde daarop: ‘Rob Verreycken is niet representatief voor de partij.’

Cathy Berckx verwees allicht naar de tussenkomst die ik gehouden had in de commissie Inburgering van het Vlaams parlement, naar aanleiding van de beleidsnota van minister Keulen. Zij nam aanstoot aan mijn stevige anti-multikulstandpunten aldaar – wat logisch is, aangezien wij als VB’ers niet verkozen zijn om de multikul-lobby naar de mond te praten. Zelden was een tussenkomst zo representatief: zij was gebaseerd op een nota die uitvoerig besproken werd in onze fractie, en vooraf ook ter goedkeuring aan het partijbestuur werd voorgelegd.

[font=Times New Roman]Tastenhoye beweerde dus in de Gazet het tegendeel, en dat vond ik flauwekul. De Gazet van Antwerpen publiceerde die rechtzetting correct, en daarna had ik met Guido een goed gesprek. Daarmee is, zoals ze in het parlement zeggen ‘het incident gesloten’[/font]
PAJOT is offline