1 september 2016, 17:07
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Tegenwoordig eet ik alles, hoewel ik ooit 15 jaar vegetarisch heb gegeten. Ik ben daarmee gestopt omdat het enorm eentonig werd. En ja, de meeste vegi's beginnen dan al snel met recepten en ingredienten te gooien om zo'n 'dieet' toch gevarieerd te maken maar als werkende mens heb je niet altijd tijd om op zoek te gaan achter die spullen of om ze klaar te maken.
Heb wel geen moment spijt gehad dat ik gestopt ben met vegetarisch eten. Mijn gezondheid lijdt er niet onder en ik vind het gewoon veel lekkerder. En ja, sommige van die vegetarische vleesvervangers zijn wel te eten maar dan ook enkel omdat je ze zo sterk gekruid hebt dat er iets van smaak aanzit want op zich hebben de meeste van die dingen niet echt smaak.
Ik ben overigens gestopt met vegetarisch te eten toen ik ooit in een frituur stond en ik plots een onweerstaanbare drang in een cervela kreeg. Die cervela toen was het lekkerste wat ik in jaren geproefd had. Sindsdien speel ik alles (vlees, vis, gevogelte, schaaldieren...) naar binnen.
Let wel: ik ben ongeveer 15 jaar geleden gestopt. In die tijd was het aanbod vegetarisch eten veel beperkter dan tegenwoordig. In de plaatselijke supermarkt was toen bv. niks vegetarisch te verkrijgen. Dat maakte het ook al niet gemakkelijker.
|
Cervelamarginaal.
|
|
|