BRON
Detail tekst:
Citaat:
‘Fons Duchateau doet aan struisvogelpolitiek.’ Zo reageert Yasmine Kherbache (SP.A) op het interview met de Antwerpse schepen in de weekendkrant van De Standaard. ‘Hij heeft een reeks belangrijke bevoegdheden, maar zegt gewoon dat het genoeg is geweest.’
|
Naar aanleiding van:
‘De emmer in Antwerpen is vol. Er moeten geen druppels meer bij’
Zie ook:
draad
Pijnlijk detail is dat die 'emmer' al vele jaren aan het overlopen is en die laatste druppels er al niet meer bij hoeven te komen want er is geen stoppen meer aan. Je zou het bijna kunnen vergelijken met een ware zondvloed.
Citaat:
‘Voor je het weet is het dragen van een hoofddoek hier de norm.’
|
Was dat al niet zo?
Citaat:
‘Mensen maken zich zorgen over de maatschappij waarin hun kinderen opgroeien. Als integratie niet leidt tot assimilatie van de basisnormen en -waarden van onze samenleving, zullen we na verloop van tijd niet meer spreken over integratie, maar over invasie.
|
In sommige teksten op dit forum spreekt men anders al lang over een
invasie en keer of draai het zoals u wenst maar een
invasie is het.
Een
invasie die dient gestopt te worden en liefst zo snel mogelijk anders gaat het echt niet goedkomen.
Citaat:
Begeeft u zich niet op glad ijs door te stellen dat de waarden van de islam in Europa ondergeschikt zijn aan de onze?
|
Dat is volgens mijn bescheiden mening een foute vraagstelling in de zin van, dat die Islam er is, het zij zo. Dat er mensen zijn die dat willen beleven, het zij zo. Dat wij dat dan ook maar moeten doen daar men het ons wil opdringen: fout boeltje.
Haal ik nog met enige 'graagte' even aan dat toen ik nog school liep in een ver verleden er in één van de klassen 1 Marokkaan zat en die schreeuwde toen al van de daken: Binnenkort is dat hier allemaal van ons!!!!
Dat lijkt mij goed in die richting te gaan tegenwoordig?????
Diezelfde school, op huidig ogenblik, daar loopt het nu al 'zwart' van het volk en dat is anders in het Antwerpse dus veel zal er toch niet aan gedaan worden.
Wordt naar alle waarschijnlijkheid vervolgd en zal nog aardig wat stof doen opwaaien die discussie.