Los bericht bekijken
Oud 9 september 2016, 06:33   #14
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Citaat:
Ik kijk ook al bijna niet meer naar de publieke omroep want ik ben dat ook zo beu als koude pap dat eindeloze gezever ende gezaag over moslims/Islam.
Buitenzetten moeten ze die, raus of het gaat echt niet goedkomen.

Naar alle waarschijnlijkheid gaan die voort op de regel: De aanhouder wint.

Of het een goed plan is om ons er volledig van gaan af te sluiten dat lijkt mij een twijfelachtige zaak.

Daar moet iets aan gedaan worden (te laat waarschijnlijk) en dan vallen we terug op de heren en dames Politici waarvoor we onze stem uitgebracht hebben en die er niets maar dan ook totaal niets aan doen, integendeel ze laten ze rustig verder en verder infiltreren op alle mogelijke diensten ...

Ook de meeste bedrijven blijven ze aanpakken en werk geven.

Ik zou eens graag weten wat er in die 3 zware heli's zat, die aan de kust richting Koksijde vlogen? (asielzoekers?¿)

Ok, laten we nu met zen allen rustig verder familie en thuis kijken al cocoonende.

p.s. Laten we wat zwartgallig doen: De EU is ver dood, het licht aan het einde van de tunnel is nog maar nauwelijks zichtbaar.
Ik ook , ze hebben gedaan bij mij echt ,ik kijk zelfs geen tv nieuws meer omdat ik weet op voorhand wat het weer gaat zijn en hoe het weer gebracht gaat worden , dus over en uit.

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 9 september 2016 om 06:34.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden