waarom kampt leuven (toch ook al decennialang een sossen-stad) dan NIET met zo'n negatief imago? het zal de fout van detiège of janssens (vs. tobback) zijn zeker?
face it, het belang, én in grote mate ook de media*, zorgen voor het negatieve imago. ik geef nog eens het voorbeeld van schepen Pauwels, die - volledig volgens de regels - in een sociale woning woont in de Venusstraat, maar waar het Blok toen wel eerst heeft gezegd dat het 'illegaal' was... // ik geef ook het voorbeeld van Janssens, waar het Blok eerst ook zesduizend procedures tegen begon, vertragingsmechanismen om van Janssens toch maar geen burgemeester te maken... zaken die op niks stoelen, maar die toch maar weer mooi in de media* komen, waardoor de stad een negatief imago krijgt. wel, dat is antwerpen. dat is het belang.
dat dewinter in 2006 maar burgemeester wordt. met wat geluk zit ik dan in Ierland, dan kan ik de échte Hel vanop afstand bekijken...
* media, want alles wordt sowieso in vraag gesteld, alles wordt sowieso bekritiseerd, van het belgische voetbal tot de schoenmaat van elke politicus.
|