Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door canis lupis
Als er geen joden waren in Antwerpen,zat ik zonder werk! voor de rest ben ik het eens,Het verschil tussenjodendom en islam is bv.dat de eerste
NIET hoeft"gesponserd" te worden,joden zijn zelfbedruipend!! hier worden
moslimfundamentalisten, immams vooral,roiaal vergoed !! voor het prediken van haat t.o.v. ons,ik heb per toeval deze week een reportage
gelezen in "den humo" over dit onderwerp,en was verbaast over de openheid van de reportage :o als ge weet dat ze nog niet alles durven
brengen, zie ik de toekomst somber in
|
Helemaal niet konsekwent: wie geld heeft mag blijven. Wat vond u dan van een Joods-orthodoxe familie in Vlaanderen die het financieel zeer moeilijk heeft? Ze hebben nu misschien het geluk dat ze misschien op de solidariteit binnen hun eigen gemeenschap mogen rekenen, maar indien dat niet zo zou zijn, wat dan? Het is altijd makkelijk om "armoezaaiers" te verpletteren, tegen uwen baas zult ge wel zwijgen he, KOEST!
Om ter lafst zijn ze.
En het spreekt voor zich dat deze lafhartigen ook weer zullen veralgemenen als Humo ontspoorde imams opvoert (jammer genoeg niet gelezen of gezien). Ik had niets anders verwacht. Maar niets zo makkelijk als eerst jarenlang op de ziel van een bevolkingsgroep trappen en dan vervolgens, als ze kwaad worden, hen met de vinger wijzen.
Ik wil het zeker niet goedpraten, mochten er daar tot haat aanzettende dingen gepredikt worden in die moskeëen, maar ik zou dan op diplomatische ingrijpen om hen duidelijk te maken dat dat niet kan.
Overigens, iedereen voor zoiets terugsturen naar land van afkomst lijkt mij tegen de Vlaams Blok verwezenlijking van het solidaristisch principe dat ik van Guderian te lezen kreeg zonet. Tegenstrijdigheden in hun eigen programma? Wel ik denk dat er bij Blokvolgelingen in de taal die ze spreken vaak grote tegenstrijdigheden zitten als ze dat zouden toetsen aan hun eigen programma, en tevens in het programma zelf, amaies. Het is op zijn zachtst gezegd misleidend te noemen!