Los bericht bekijken
Oud 21 september 2016, 08:48   #20
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
https://www.youtube.com/watch?v=S5gAG74uNuU

Dat mens (Frau Petry van de AfD) is compleet geschift. Zij en haar partij hebben niet enkel racistische intenties maar ook een nazi-kijk op holebi's.

Kijk maar hoe zij hardvochtig tegen homo's is, tegen het adopteren door holebi's en tegen het feit dat ze zouden mogen huwen. Kortom, iedereen die afwijkt van de norm (hetero bio-Duitsers) moeten volgens haar maar oprotten en krijgen onder haar regime zeker geen rechten.

En moest ze het voor het zeggen hebben dan zou ik er niet van verschieten dat zij hen bvb. ronduit zou dwingen om zich te laten steriliseren of erger nog hen zowaar een spuitje toedienen ofzo, remember hoe zij reeds illegalen zomaar zou willen laten afschieten door de politie.

Awel, ik noem dat nazi-standpunten. Al maar goed dat haar partij dat niet concreet mag en kan uitvoeren. De Duitsers zijn gelukkig nog steeds getraumatiseerd door het verleden. En nogal wat van hen zijn het helemaal niet eens met wat dat mens uitkraamt.

Een greep uit de commentaren die ik dankzij google translate heb kunnen ontcijferen:
Ik ben een grote voorstander van het homohuwelijk en adoptie door homoparen (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Jan van den Berghe). Maar wat u hier beweert is gewoon totaal van de pot gerukt.

Tegen homohuwelijk of homo-adoptie zijn maakt u een nazi? Wel, er zijn een twintigtal landen waar het homohuwelijk is toegestaan.

De Verenigde Naties tellen 193 landen. Blijkbaar zijn er dus 173 nazistaten, hoofdzakelijk gesitueerd in Afrika en Azië. Dat moet wel beangstigend voor u zijn, niet?

En voor 2001 (Nederland liet toen als eerste land het homohuwelijk toe) was blijkbaar elk land een nazistaat?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden