Los bericht bekijken
Oud 28 september 2016, 08:55   #50
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Denk jij nu echt De Wever voor zijn plezier op zondag een uur lang familieverhaaltjes gaat zitten vertellen?

Hij wist dat zijn partij op hetzelfde moment onder vuur zou komen te liggen in de 7de dag omwille van Vuye en de desastreuze begrotingscijfers. Dan is het handig dat het nieuws van die middag wordt gedomineerd door uw kunstmatig gefabriceerde waterlanders, met een zielig verhaaltje op de achtergrond.
Ik vraag me soms toch af hoe erg het gesteld is met de mensheid om geen greintje respect te tonen voor een man die onverwacht een vraag krijgt en dat daarbij een gevoelige snaar geraakt wordt.

Hij is tenslotte vanbinnen ook maar een mens, net zoals u en ik. Ik zou in zijn positie al lang gebroken zijn geweest. Als mens respecteer ik hem, ook al heb ik er in 2014 voor gekozen de naïeve kudde niet te volgen.

Politiek ben ik dan misschien niet akkoord met Bart De Wever, maar ik heb wel de integriteit en het respect voor mijn medemens om daar niet op te gaan bashen.

Ik merk op dat bij de linksdenkenden onder ons het wederzijds respect dan ook wat zoek is. Zij die het hardst staan te brullen voor gelijkheid en rechten - en vanaf dat er een beetje schaduw over iemands lichaam valt "racisme" brullen - zijn blijkbaar zelf de grootste hypocrieten, en gaan vanaf iemand staat de wankelen gauw nog even een duw geven... Deze mensen sluiten dan volgens mij ook perfect aan bij de ondertussen bekende hypocriete linkse politieke partijen.

Laatst gewijzigd door IJsboer : 28 september 2016 om 08:56.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden