28 september 2016, 10:01
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
Wel ik ken het land iets beter dan U, ben er al 30 of zo keer geweest, gemiddeld 4 maand per jaar. Het land is op de 12 jaar dat ik daar kom er niet op vooruit gegaan. Alle rijkdom zit geconcentreerd bij 1% van de bevolking, voornamelijk bestaande uit blanken en Indiërs, maar ook enkele zwarten (kikuyu's en uiteraard de familie van politici). De huidige president (zoon van een vorige president) bezit bvb. bijna 30% van alle landbouwgrond, tweede rijkste is een andere ex-president.
Dan heb je nog een kleine middenklasse (denk een maandloon van 200 tot 300 euro per maand) van ongeveer 5 tot 10%, vooral in de hoofdstad. De grote meerderheid leeft in absolute armoede, er zijn hongernoden in bepaalde delen van het land, slechts 15% heeft toegang tot drinkbaar water of elektriciteit.
|
Bravo! Economische ontwikkeling op zijn kapitalistisch... Dan toch liever het Chinees model, met al zijn beperkingen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
|
|
|
|