Discussie: Media in de US
Los bericht bekijken
Oud 12 december 2004, 21:36   #2
liesl
Burger

Standaard

ik denk dat het ondertussen zo erg geworden is dat een groot deel van de amerikanen GEEN objectief neutraal nieuws meer wenst. Correctie : ze willen dat wel, maar zijn zo geïndoctrineerd na jaren (efficient) gebombardeerd te zijn met neocon propaganda dat het quasi onmogelijk wordt

als je ziet wat er zo al verteld wordt op Us fora over bijv Frankrijk als de volgende grote vijand van de US die overwonnen zou moeten worden....
als je echt neutraal nieuws brengt,moet je eerst al voldoende fondsen weten te vergaren. en vermits de meeste media in handen gekomen is van big corporations is dat al bijzonder moeilijk. als je er al in slaagt, staat men direkt klaar om je af te schilderen als een liberal (een scheldwoord blijkbaar) en leftist, communist, unpatriotic en traitor to the Usa who wants the terrorists to win or should move to Canada or those wimps in communist Europe.... voor ons amusant om te lezen en eens goed mee te lachen.
het probleem is echter dat een zeer aanzienlijk deel van de US populatie dit blijkbaar slikt als zoete koek en voor waarheid aanneemt.
[size=1]Dat legt dus volkomen uit waarom antisemitisme expliciet op dit forum(politics.be)toegelaten is.Voor hoelang?dat zal daarna niet meer van mij afhangen[/size]
liesl is offline   Met citaat antwoorden