Los bericht bekijken
Oud 16 oktober 2016, 05:08   #3
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
100% akkoord.

Middenvakrijders zijn echt een pest aan het worden. Bij heel rustig verkeer heb je er zelfs. Ik rij daar dan even pal achter, ga links voorbij en daarna helemaal naar rechts. Maar dat snappen ze nog niet. Vooral Buitenlandse platen (zeker de NL maar ook P, RO en BG) trekken er zich geen bal van aan. Maar kom je dan eens uitzonderlijk politie tegen dan merk je op dat die ook aan middenvak plakken doen. Dus waarom zouden ze iets gaan beboeten at ze zelf ook constant doen?

Over fietsers kan ik kort zijn : wielerterroristen zijn het. En de ergste zijn de gepensioneerden. Eigenlijk zit de verkeerswetgeving verkeerd in elkaar. Maak dat voetgangers en fietsers moeten voorrang GEVEN aan een zebrapad of oversteekplaats. Beter voor het milieu want wagens moeten niet remmen en terug gas geven. En minder ongevallen want nu steken fietsers en voetgangers over als zelf een wagen vlakbij is en niet meer kan stoppen. Dus ze zoeken het ZELF als ze omver worden gereden.
Ik zie hier dagelijks op het plein voor ons tientallen fietsers zonder licht voorbij rijden maar ik zie nooit of bijna nooit eens politie die dat niet alleen berispt maar ook eens verbaliseert.
Dit fenomeen is trouwens reeds vele jaren de trieste dagelijkse realiteit.
Daar is nu eens geld te verdienen voor de staat terwijl ze "echt" de veiligheid bevorderen.
Vliegende patrouilles met 4 man en niet langer dan 20 minuten op de zelfde plaats tijdens de spit. Succes en veiligheid gegarandeerd.