Los bericht bekijken
Oud 16 oktober 2016, 09:45   #86
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Peter De Roover zat op het studentendebat in Antwerpen waar Tom Van Grieken op zijn knieën gedoogsteun aanbood aan N-VA. Het Vlaams Belang stelt geen enkele eis om N-VA aan de macht te brengen.
Gedoogsteun aanbieden zonder voorwaarden (wat betekent: wij zullen alles wat jij voorstelt, blindelings goedkeuren), kan onmogelijk geweigerd worden. Je kan toch moeilijk iemand verbieden om te stemmen zoals hij goesting heeft.

Wellicht was er dus wel een voorwaarde, namelijk een bestuur op poten stellen dat een minderheid had in de raad.
Dat is een fatsoenlijke afhankelijkheid ... èn een statement in de richting van andere besturen op andere niveaus.

Wel beste mede-flaminganten: d�*t is onvoldoende kwaliteit voor mij. Mocht het daarvoor tot een stemming komen in een congres of ledenvergadering, ik zou tegen stemmen.
(allez, begin al maar te bleiten ...)

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden