Los bericht bekijken
Oud 13 december 2004, 10:42   #37
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Auto's ook.
We zijn over ROKERS bezig.
Start een andere thread over auto's.

Vele rokers beseffen het weer niet.
Een roker is zo associaal, dat hij niet beseft een last te zijn voor niet rokers.

Een voorbeeldje:
Bij ons op het werk zijn er door de Vlarem aanpassingswerken gebeurd.
Dat wil zeggen, een apart rokerslokaal.
Nu vinden de heren rokers plots dat ze afgezonderd worden, niet willen eruitzien als vissen in een bokaal.
Ze roken gewoon door in de rook-vrije ruimtes, want anders worden ze gediscrimineerd!

Dat de niet-roker gediscrimineerd wordt, beseffen ze niet.
a) dragen evenveel bij aan de gezondheidszorg, maar de kans is minder groot dat ze er gebruik van maken.
b) de extra kosten voor het rokerslokaal worden in een andere vorm niet toegepast aand eniet-rokers
c) rokers beschouwen hun gedrag als een maatschappelijk aanvaard feit, dus de niet rokers moeten die hinder maar ondergaan, of ze het willen of niet.

Rook voor mijn part zoveel je wil, want je betaald ook meer belastingen, dat weet ik maar al te goed..
Alleen, hier een paar regels waaraan je je moet houden, en je zal me nooit horen.
a) ruim je assen ZELF (wat rokers zelden doen) fantsoenlijk op.
b) laat nergens peuken slingeren.
c) aanvaard dat er plaatsen zijn waar je niet mag/kan roken.
d) leer eens dat roken bij kinderen een verkeerd voorbeeld is.
e) zorg dat diegene die na je komt, geen last heeft van jouw stank.
f) als je echt roken wil en je bent ergens waar het wemelt van niet-rokers, ga naar buiten.

En om die domme opmerkingen van die 'auto's en vrachtwagens en bull-shit' te ontkrachten:

[size=5]IK SCHIJT TOCH OOK OP HET TOILET EN NIET VLAK LANGS JE BORD ALS JE AAN HET ETEN BENT!!!![/size]
Horus is offline   Met citaat antwoorden