Los bericht bekijken
Oud 25 oktober 2016, 17:50   #91
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 78.517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Natuurlijk op voorhand vragen want hoe kan anders de persoon die verantwoordelijk is voor de PBM in het station van vertrek weten wanneer, waar en hoelaat die PBM wilt vertrekken.
En hoe kan de verantwoordelijke voor de PBM's in het station van aankomst weten wanneer de PBM aankomt, en in welke trein de PBM zit.
En de rest van de tijd kan die persoon niet kaarten want die heeft nog ander werk te doen. u laat weeral zien dat u van de werking van de NMBS niks maar ook juist niks afweet want anders zou u zo iets niet schrijven.
De verantwoordelijken van de PBM's in het station van vertrek en aankomst staat ook in voor de hulp aan PBM's in stations waar geen hulp aanwezig is.
En hij of zij heeft nog ander werk.En daarom moeten de PBM's die naar een station reizen waar er geen hulp is die hulp 24 uren op voorhand aanvragen.
Zodat het dossier van die PBM in orde kan gemaakt worden en dat de verantwoordelijke voor hulp aan de PBM naar het station kan gaan waar er geen hulp aanwezig is.
Voorbeeld voor Limburg:
PBM wilt van Brusselnaar Bokrijk treinen om het openluchtmuseum te bezoeken.
Bokrijk is een stopplaats waar helemaal geen spoorwegmensen werken.
Hoe kan die PBM hulp krijgen in Bokrijk?
Door het 24 uren op voorhand aan te vragen en dan heeft de verantwoordelijke van de PBM's in Hasselt tijd om naar Bokrijk te rijden en om op tijd daar te zijn als de PBM in Bokrijk aankomt.
Is toch niet moeilijk om te begrijpen.
Ik heb het voorbeeld van Bokrijk en Hasselt genomen omdat u van de Limburg bent.
Kan

Laatst gewijzigd door reservespeler : 25 oktober 2016 om 17:52.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden