Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M.
Daar valt veel over te zeggen, zoals dat ze volledig verouderd is, de tegels vallen van de muur, ze heeft minder nut aangezien de parking aan de achterkant van het station weg is,..
Maar ik zal er nog meer over zeggen dan u.
De tunnel waar nu de tegels van de muren vallen is niet de enige voetgangerstunnel die het station van Hasselt heeft gehad.
De vorige voetgangerstunnenl was een tunnel die maar ging tot spoor 9.
Met de bouw van de tunnel waar nu de tegels van de muur vallen heeft men die oude tunnel volledig dicht gegooid en men heeft een volledige nieuwe tunnel gegraven een beetje verder dan waar de oorspronkelijke tunnel was.
U kunt dit nog zien aan de dallen op het perron 1.
Cheminoke dit wist u blijkbaar niet.
En ja, ik heb ook naar Wikepedia gescrold (Hasselt station)en wat daar staat is niet juist want daar staat dat de oude tunnel verder werd uitgegraven.
De datum is ook fout.
Anders moet u eens naar de archieven van de stad Hasselt gaan en dan zult u wel zien dat ik gelijk heb.
Wie kent nu de situatie in Hasselt?
U niet want u wist dat niet van die oude tunnel.
En hoezo minder nut?
Mogen de bewoners van de wijk Runkst dan die tunnel niet gebruiken?
Voor de bewoners van de wijk Runkst heeft de tunnel wel nut.
|
Er ligt verder richting het centrum nog een andere, kortere tunnel die vlak voor de vertakking van L34 en L21 onder de sporen loopt. Die is ook voorzien van een hellend vlak en dus gemakkelijker voor fietsers. Juist ja, u kent er alles van.
Nogmaals, de belangrijke werken in Hasselt die u blijkbaar niet kent want u kent niks van Hasselt buiten wat gemakkelijke flauwekul die niet terzake doet.