Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila
Neen neen choeke, je hebt geschreven dat jij het vonnis nooit gekregen had. Je hebt zelfs geschreven dat je het dan maar eens moest gaan halen omdat je het toen niet hebt gedaan wegens 'desinteresse'.
En jij hebt duidelijk nooit geen strafvonnis gelezen, de motivering over schuldvraag is gescheiden van de motivering over de straf. Bovendien is het zo dat de vorderingen van het parket nooit betekend worden bij de betekening van het vonnis, het is dan immers een beetje laat, nietwaar?
Ik vraag mij echt af wat jij oen gefoefeld hebt om niks te weten over jouw eigen zaak...
|
zal antwoorden als ik vonnis zie in Belgie
ik was inderdaad gedesinteresseerd want isomorphosis draaide goed en had de kranten artikels gelezen dus ging ik er van uit dat het eenvoudig schuldigeverklaring was.
Heb later die dikke bundel gehad en herinner mij er alleen van dat de motivering maximum 2 regels was en dan een langere motivatie waarom ik uitstel kreeg.
De vordering van het OM werd dan integraal herhaald als bewezen anders kon ik zo een lang strafblad niet hebben als
achterman
Geduld tot ik in Belgie ben ,zal mijn veroordeling hier zeker publiceren zodat iedereen zelf kan vasstellen of de grondwet al dan niet was gerespecteerd.