Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot
|
Maar het was niet concreet toen ik vrijdag tussen 12:10 h en 12:30 h in de voetgangerstunnel in het station van Hasselt stond want er was geen Cheminoke te zien.

Hij durfde niet en was zijn broek aan het uit wassen omdat het er langs af liep.
En u heeft weeral een fout geschreven.
Het moet zijn, eenzijdig de afspraken helemaal afzeggen en niet komen opdagen omdat u ...schrik had.
Want dat is het wat u gedaan heeft.
En ik heb deze morgen nog eens met de verantwoordelijke van het station van Hasselt getelefoneerd en hij of zij is naar de rode lockers gegaan en het witte papier met 'Cheminoke' erop is weg.
Heeft u het ervan gehaald Cheminoke om als aandenken te bewaren aan uw afgezegde afspraak?
Of was u zo kwaad dat u in alle frustraties het papier van de rode lockers heeft getrokken.
Maar u krijgt een herkansing.You have a second chance.
En ik vraag mij nu af of het fijn is als u 'in' de trein spoort naar uw werk en u kunt de berichtjes op dit forum lezen en berichtjes plaatsen.
U zou beter van de treinreis genieten dan komt u wat meer ontspannend aan op uw werk.
Want een treinreis werkt heel ontspannend, zeker als die treinreis onder de werkuren valt.
Zelf 2 maal op 1 dag.