Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter
Heb gezien dat ik je een PB kan sturen ,ik wil je het kranten artikel wel doorzenden (link) over die 6.800.000 euro maar wil niet dat het hier op het forum word gezet ,je kan dan enkel getuigen dat ik niet lieg.
REDEN : in tegenstelling tot mijn sterfhuisconstructies is belasting ontduiken wel een misdrijf waar ik nog voor de rechter moet verschijnen samen met al de andere klanten van mijn boekhouder. Dus hier ben ik wel in de fout gegaan en pak daar dus niet graag uit.
Je moet wel hier openbaar beloven dat je het niet publiceert, als je het wel doet weet ik je wel te vinden via mijn beslag onder derden. Maar dan gebruik ik de ergste vorm.
A een vennootschap van mij (heb er vele)
B nog een vennootschap van mij
B trekt een wissel van 100.000 euro op A (reden moet niet vermeld worden)
B biedt die wissel aan op de bank van A die natuurlijk niet kan betalen.
B heeft dus een geprotesteerde wissel.
B doet nu beslag onder derden bij U op grond van die wissel ??
Ik zorg er voor dat dit gebeurd op een bepaalde wijze zodanig dat jij MEDESCHULDENAAR WORD voor die 100.000 euro.
Dus je weet waaraan je begint als je je woord niet nakomt, je bent verwittigd
lees maar eens zeer goed dit artikel dat in al mijn vennootschappen staat uit schrik dat deze fout in de wet tegen mij zou kunnen gebruikt worden.
Heb er mee in het verleden 2 tegenstanders vernietigd (hun huis en al hun bezittingen zijn verkocht,vennootchap B was in dat geval een vennootschap van mijn Russische vrienden toen op het falconplein (50/50) ,dus ik was zeker van geen pak slaag te krijgen)
Geen schuldenaarsverklaring (Gent 28 maart 1995)
Teneinde de vennootschap te behoeden voor de gevolgen van art.1452 en 1456 GW en alzo op grond van 215alinea 1 KB WIB op kunstmatige wijze een solvabele mede schuldenaar te worden. (RB Luik 4 december 1991 JLMB 1992, 891 wordt overeengekomen dat noch de zaakvoerder noch de vennoten schuldeiser kunnen worden van de vennootschap.
|
In uw plaats zou ik niet verder over de schreef gaan. Bedreig me nooit.