Los bericht bekijken
Oud 1 november 2016, 23:24   #10240
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

parcifal

Citaat:
Je leeft in een fantasieland, Tomm, er VALT amper iets te verdienen in Crimea omdat de toeristische sector daar geimplodeerd is, er is enkel wat patriottisch toerisme uit Rusland en een pak ambtenaren die verplicht daar vakantie moeten nemen maar dat is het dan ook.
Ik ben er geweest, toen reeds (enkele jaren geleden) kwam de overgrote meerderheid van de toeristen uit Rusland. Nu behoort het gebied tot Rusland, en bovendien is het een pak goedkoper dan andere resorts aan de Zwarte Zee zoals Sochi.

Citaat:
Crimea wordt gewoon gesubsidieerd vanuit Moskou om politieke redenen zolang dat nog kan, economisch is het een nachtmerrie.
Het is een gebied met enkele miljoenen inwoners, zelfs moest wat U schrijft waar zijn, is dat peanuts voor de Russen.

Citaat:
Vandaar dat de gepensioneerde onlangs tegen Medvedev gingen klagen dat ze Honger hadden.
zoals ik hierboven al heb aangegeven, met bronvermelding, is dat een zuivere leugen.

Citaat:
Ze mogen dan 2 of 3 keer meer krijgen volgens jou. (wat brengt dat op als de prijzen 4 of 5 keer hoger liggen dan vroeger?)
graag bronvermelding...

Citaat:
Hun koopkracht is met zekerheid teruggevallen, dat is een feit.
Je moet geen kernfysicus zijn om de berekening te maken. De lonen en pensioenen zijn nu gemiddeld 3 keer hoger. En uw bewering dat alles in de Krim 4 tot 5 keer duurder is dan in Oekraïne is pure zever. In werkelijkheid is de Krim iets duurder, door de Oekraïense boycott, ongeveer 10%.

Citaat:
Behalve een kleine elite machthebbers is iedereen in Crimea ondertussen slechter af dan vroeger, niet in het laatst de Tataren, die opnieuw vervolgd worden en gedeporteerd (of vermoord) als ze van hun oren maken.
zoals ik hierboven al voldoende aangaf stemden zelfs de meeste Tataren voor aansluiting bij Rusland. Heel die Tataren kwestie (10% van de bevolking) is gewoon een zielige poging van de Maidan-propaganda om de aansluiting te bekritiseren.
tomm is offline   Met citaat antwoorden