Discussie: De Olga Leyers Hype
Los bericht bekijken
Oud 6 november 2016, 12:19   #79
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik weet niet of jouw voorkeur door ethnische of culturele motieven is geïnspireerd. Wat de Nederlanders betreft lijkt het mij nogal evident, het zijn onze historische landgenoten toen wij, samen met hen, De Nederlanden vormden. Bovendien is er de taal-culturele band. Maar kijk, vanuit één bepaald standpunt bekeken kan ik jouw opsomming voor een stuk volgen, namelijk inzake een visie op sociaal-economisch beleid vallen die door jou opgesomde volkeren mooi samen.
Als de samenhang van de E.U. nog meer aangetast zou worden dan nu reeds het geval is, dan zou een meer Noordelijke EU een mooi alternatief zijn. Vlaanderen hoort daar ook bij.
De Scandinavische landen zijn me iets te PoCo gebleken als het op migratie aankomt, anders zou ik u volmondig gelijk geven. Mijn grote droom is eigenlijk een Noordelijke Alliantie tussen Noord-Europa, Rusland, zijn satellieten en als het even kan de VS en Canada.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden