Los bericht bekijken
Oud 7 november 2016, 10:22   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard "Uitspraak De Block slag in het gezicht van 1 miljoen Belgen met alcoholprobleem"

BRON

Detail tekst:

Citaat:
"Een slag in het gezicht van de meer dan één miljoen landgenoten met een alcoholprobleem." Zo reageert CD&V-Kamerlid Nathalie Muylle in Het Nieuwsblad op uitspraken van de minister van Volksgezondheid, Maggie De Block (Open VLD) over de vrije verkoop van alcohol.
Kan iemand mij een logische verklaring geven van waarom de dame in kwestie zijnde, M. De Block, deze domme uitspraken doet?

Langs alle kanten zie je acties verschijnen die de mensen wil behoeden voor drank- en rook'misbruik', drugsmisbruik en dan dit.

Ok, ok het zal om de lege staatskas te spijzen zijn waarschijnlijk.

Zoals ik al eerder schreef zouden die nachtwinkeltjes moeten verboden worden daar ze niet thuishoren in het straatbeeld.

Het zijn gewoon 'slim' opgezette verzamelpunten voor wie weet wat.

Wie gaat daar iets kopen, de één of andere onnozele die zijn sigaretjes/bier/drugs vergeten is?

Aan mij zullen die geen bal verdienen, ik heb geen boodschap aan waterpijpen.

Aan de kust zijn er gemeenten waar men in bepaalde straten al meer dan 6 �* 7 van dat soort winkeltjes kan vinden.

Weer maar eens de inwijkelingen voordelen geven?