Los bericht bekijken
Oud 7 november 2016, 11:36   #10264
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

parcifal

Citaat:
Je bent echt een one-trick poney he?

Mijn punt was dat het communistisch paradijs van Lukashenko, waar jij hier altijd zo over stoeft in realiteit een dictatuur is waar de mensen DOOR DE REGERING met alcohol worden overgoten om hen maar kalm te houden en in het gelid.
Citaat:
Met als gevolg : het grootste alcoholverbruik per persoon ter wereld.
De cijfers zijn wat ze zijn Tomm, je ontwijkingstechnieken zijn van een bedenkelijk allooi.
De enige reden waarom Belarus in de statistieken hoger staat dan Oekraïne en Rusland is omdat alle verkochte vodka netjes aangegeven wordt (meestal geproduceerd door de staat) terwijl Oekraïne megacorrupt is, en dus de meeste bedrijven geen belastingen betalen en hun verkoop niet aangeven. Daarenboven wordt er ook heel veel zelfgestookt in Oekraïne, door de grote armoede.
Ik denk moest je de reële cijfers zien dan staat Rusland onbetwist op nummer één, op de voet gevolgd door Oekraïne. In Wit-Rusland zag ik heel wat minder zatlappen dan in Rusland of Oekraïne, op een of andere manier doet het land meer Europees, minder wild aan dan Oekraïne of Rusland.

Citaat:
Blijkbaar moet je permanent zat of zot zijn om in jouw arbeidersparadijs te kunnen (over)leven.
Wel Oekraïeners vluchten naar Belarus, niet omgekeerd, blijkbaar is het er toch niet zo slecht.
.
http://belarusdigest.com/story/belar...rainians-24335
tomm is offline   Met citaat antwoorden