Los bericht bekijken
Oud 8 november 2016, 03:00   #260
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Het is eigenlijk cynisch grappig wanneer ik mijn Vlaamse maatschappij evalueer op politieke online fora en in real life. Eerst praat de Vlaamse maatschappij blowers een probleem aan. Dan volgen die brave blowers in het verhaal, dan klaagt de maatschappij op het feit dat andere problemen zichtbaar worden. Eerst moeten ze naakt staan en dan wat later veroordelen ze het lichaam. De waanzin voorbij! Het is nooit goed. Dan zijn het luie honden die niet willen werken. Neen die “luie honden” zijn gewoon mank gemaakt. Zij hadden een wandelstok, maar die wandelstok mag niet zijn. Iedereen praat problemen aan waar de oplossing ervaren wordt. En zo kan je als autist een samenleving simpelweg nooit behagen. Wee beïnvloedbare autisten die willen behagen in een “vrije” westerse samenleving. Mijn advies? Behaag niemand behalve jezelf. De maatschappij lijkt mij vanuit een nuchtere bril goed ziek te zijn. Zoals bij iedere ziekte maakt het lichaam anti lichaampjes aan. Zijn mensen met ASS het antilichaampje voor deze zieke maatschappij? Het moet duidelijk ANDERS. De progressiviteit is ver zoek. We leven in een samenleving van vervolging en bepaalde mensen zijn blij wanneer de ander vervolgd wordt. Het verheugt hen en maakt hun dag. Hoe kan één als mij zich daar überhaupt thuis in voelen? De hele maatschappij wijst me na, is het niet voor X is het wel voor Y. Ik heb intussen wel een mooiere vinger leren terugwijzen. Maar al die oordelen hebben me wel beïnvloed. Ik zoog het als een spons op. Ik mag mijn spons zoveel ik wil uitknijpen, ze zuigt zich telkens met dezelfde bullshit op. Hoe kan ik mezelf aanvaarden als ik niet mag zijn zoals ik wens te zijn? Vrije westen my ass.
Men beoordeelt ASS en als men het uitschakelt is er ook een oordeel klaar.
Welcome back (van nooit weggeweest), you are the resistance! LOL

https://www.youtube.com/watch?v=-bzWSJG93P8
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 8 november 2016 om 03:01.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden