Los bericht bekijken
Oud 8 november 2016, 12:00   #275
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Iedereen wist dat ik blowde. Ik heb lotgenoten opgezocht en die zeggen allemaal wat ik zeg. Wij gebruiken dat medisch. Natuurlijk begon het recreatief. Maar waarom kunnen zovelen niet afkicken? Omdat ze normaal willen zijn. Cannabis schakelt ASS en ADHD uit. Ik ben moeten stoppen, dus dat kwam op ON.
Volgens mij is de zorgverlening te gefixeert op gevolgen omdat de kern te moeilijk is.
Mijne beste ik heb heel veel jaren met mensen in mijn bedrijfje gewerkt en bijna van de eerste tot de laatste was een blower en een xtc'er en een speed gebruiker bovenop met hier en daar een cocaïne gebruiker.

De excuses en beloften die ik in mijn leven al van gehoord heb grenst aan het onwaarschijnlijke denk ik.

Allemaal maar dan ook allemaal hebben ze het traject van gebruiker, verkoper, dokters, echtscheidingden, gezin in steek laten, psychische aandoeningen , schulden, geldgebrek ...enz .

Allemaal zijn ze afwisselend in psychiatrie geraakt. In gevangenis gezeten en alles wat daar bij komt.

Allemaal hebben ze 1 heilige...het OCMW.
Allemaal hebben ze een sociale woonst.

Allemaal willen ze maar 1 ding....een uitkering en gerust gelaten worden om vervolgens ganse dagen bezig te zijn met café bezoeken, drugs zoeken zowel kopen of verkopen.
Scharrelen tot in het oneindige.

Allemaal zijn het leugenaars tot en met.

Allemaal kunnen ze zowel huilen met extreem verdriet als uitbundig lachen met enorm plezier op een minuut verschil.

Allemaal hebben ze plotse wissdltoestanden van kwaad naar niet kwaad.

Allemaal vragen ze u hun te geloven.

Enz enz.en

En gij denkt dat dit een ziekte is?

Tss..denk maar opnieuw.

Laatst gewijzigd door Mambo : 8 november 2016 om 12:02.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden